Már az UAZ is divatterepjárót fog gyártani?
A katonai terepjáróiról elhíresült orosz gyártó előbb-utóbb maga mögött hagyja a hidegháborús formavilágot is.
A katonai terepjáróiról elhíresült orosz gyártó előbb-utóbb maga mögött hagyja a hidegháborús formavilágot is.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
A második generáció az Audi A1-esből hamarosan bemutatkozik, annyi már most kiderült, hol. És van még egy figyelemre méltó részlete az üzenetnek.
Egy kínai székhelyű elektromos márka elindítására hamar összegyűltek a befektetők.
Kit akar ezzel felbőszíteni a Ford? Egy örömautónak szánt típusban alapvetően zsigeri ellenkezést vált ki egy ilyen koncepció. De a fordosok, hogy igazán kiélezzék a polgárpukkasztást, még azt is hozzácsapták, hogy a Fiesta ST motorja a három hengeréből is lekapcsol néha egyet menet közben. Kipróbáltuk a (két-)három hengeres Fiesta ST-t.
A brit autómárka derékhadát jelentő Cooperek megkapták aktuális frissítéseiket. Új lámpatesteket és ami fontosabb, sokkal modernebb automata váltókat. Beültünk itthon az újdonságba.
Fáradtságérzékelő, alkoholszonda és sávtartóasszisztens. Többek közt ezek a rendszerek is óvnák az életünket, kötelezően előírt tartozékként.
A német márka, amely mindig is főszereplője volt a legnagyobb európai autókiállításoknak, feltehetőleg idén nem vesz részt az októberi Párizsi Autószalonon.
A jelentőségteljes megjelenésű jármű bevezetése elkezdődött, itt az első olyan filmes ajánló, amely a típus karakterét hivatott felépíteni.
Egyre magasabban szárnyal a Skoda – de ha túl sok a barátod, nem marad időd az ellenségeidre. Egyelőre úgy tűnik, a csehek nem tudnak hibázni, ügyesen lavíroznak a német anyakonszern útvesztőjében úgy, hogy mindig jól jönnek ki belőle. Ha minden (a)Karoq szóvicc mellé egy autóeladás strigulát is behúzhat majd a Skoda, akkor nem lesz itt gondjuk.
Minden új típusú autónak, amelyet uniós forgalmazásra gyártanak rendelkeznie kell automatikus segélyhívóval.
Ahogy elnézzük, az autóipar hatalmas gépezete 2018-ban cseppet sem lassít, vagyis menetrendszerűen termeli majd az újdonságokat. Az biztos, hogy nagyon mennek még a szabadidő-autók, így igazi óriásokkal gyarapodik idén ez a csoport, de jön egy-két élményszámba menően szép vagy sportos autó is.
A toplista élén található modellt még csak megközelíteni sem tudták a riválisai. És nem túl meglepő módon Wolfsburgból érkezik ez a típus.
A valóságban igencsak hervasztóan nézhetnek ki a reklámposzteren vásárlásra csábító új autók. Mutatjuk, mire gondolunk.
Egy friss tanulmány szerint a jelenleg kapható új autók sokkal többet fogyasztanak a mesebeli gyári értékeknél.
Jellemző tendencia, hogy a csomagtérben hiába is keressük a pótkereket defekt esetén, nem is volt ott sosem.
A Volkswagen népszerű középkategóriás autójának ára nem sokat ingadozott az elmúlt évtizedekben.
Nagy-Britanniában csaknem húsz százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új autók száma áprilisban, ez az elmúlt hat évet tekintve a legnagyobb mértékű visszaesés.
Továbbra is aratnak a szabadidő-autók: kicsik, nagyok, közepesek. A BMW, az Audi és a Toyota is nagyot dobbant a kisméretű SUV-k között. Hozzájuk képest mégis a Skoda lehet, amely valódi térfoglalásba kezd egy korábban, náluk elképzelhetetlen modellel. Persze nem csak ezeket várjuk nagyon, hanem a Tesla újdonságát, vagy az új brit arisztokrata sportautót is. Itt a mi tízes listánk.
Figyelemreméltó elemzést tett közzé a Ford az európai autósok vásárlási preferenciáiról. Láthatóan az adaptív tempomat az egyik legsikeresebb új extra, de a parkolási asszisztensek is elértek olyan technológia színvonalra, hogy egyre többen használják és igénylik is őket.